Tuesday, 6 May 2014

"IF"

ASSALAMUALAIKUMWAROHMATULLAHIWABAROKATUH


Hye and a very good morning to youu :)

Kenapa tajuk entry kali ni macam pelik semacam aje kan ? hehee , jangan fikir bukan bukan tauuu . tauu tauu? hahahhaa . okay, let's start !

Actually, macam ni laa kan. lagi beberapa hari lagi keputusan UPU bakal keluar. sekali lagi aku cakap lagi beberapa hari lagi keputusan UPU bakal keluar. dan aku hari demi hari rasa macamm gentar, takut, gelabah semacam and whatever else yang terjadi dalam diriku ini. so, masalah sekarang ini ialah aku taktahu IPTA mana aku dapat dan what course lah yang harus aku pelajari nanti, That's it !

IF la kan. aku cakap "iF'' aku dapat IPTA yang tersangatlah jauh. hahaha. bajett je nak jauh jauh. k i mean if. korang tak paham ehh what's mean ''IF'' ?? hahha kay kay aku gurauuu. IF dapat sabah bahh ke? serawak kee? memang omg omg omg !! memang sahsah taknak pergi. yelahkan. aku ni anak yang tersangatlah manja dalam family aku. cepat rindu parents, adik beradik semua tu. naknak lagi kalau berjauhan dengan diorang. kalau setakat KeyeLumpur, penang, kedah it's okay lah kann, hurmmpp

So, aku mintak IF aku dapat IPTA aku berharap sangatlah aku dapat IPTA yang dekat dekat ni je. UPU haritu pun aku apply uitm, unisza, upsi tuu je. haa dekat dekat je tu kan. hikhik. doa doa la untuk aku yee. 

IF la aku dapat course yang aku interview haritu. ya Allah ! memang hmm Allah sahaja yang tahu betapa riangnyaa hati kecil ini. Hope dapat course tuh ! aaaamin amin and aaaamin :) so, sekarang ni benda yang perlu aku buat, solat hajat and berdoa banyak banyak kepada Allah S.W.T =)

InshaAllah, berdoa dan mendekatkan diri kita kepada Allah. hati akan berasa tenang. dan apa yang diminta inshaAllah dimakbulkan. so, sama sama kita berdoa yee. hihii. emm so kepada batch 1996 goodluck k dngan keputusan UPU nanti. and yang mana dapat IPG, Matriks and soo onn. "Congratulations" diucapkan! when dah masuk alam universiti ni. pepandai lah korang jaga diri k. Di alam universiti jauh berbeza dengan alam sekolah. so, kena rajin rajinkan diri lah yee. cett macam pernah masuk u je aku ni. hahaha. aku cuma nasihatkan jee. sebab nasihat tu kakak aku jugak yang bagi dekat aku. so, aku ambik sebagai pengajarann. okay ? chill lah kan. sharing is caring right? haha okay la . thanks for reading . jumpa di lain hari. daaaa and assalamualaikum :*

XOXO #Fifahzairi

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment