Monday, 5 May 2014

Hye belogggku !

ASSALAMUALAIKUMWAROHMATULLAHIWABAROKATUH ...



Selamat pagi dunniaa. selamat pagi Malaysia. Selamat pagi Kelantan. Selamat pagi Kota Bharu. Selamat pagi Melor. haaa pokoknyaa SELAMAT PAGI lah untuk semua. hihhii. k tetiba pagi ni bangun kepala otak ni memikirkan rasa macamm nak update blog. blogwalking. usha blog orang tu usha blog orang ni. Yelahkan, setelah sebulan aku tak jenguk blog aku yang dah bersarang alamaknyaa. tak silap lastday aku update blog ni 8hb Mac 2014 and now baru nak berceloteh jari menekan keyboard lapppy.

So ? emm mesti pelik kan kenapa aku ada dekat rumah ? okay. begini ceritanya. actually, aku sepatutnya pergi PLKN Sri Kandi, Kedah tapi aku pergi sana for one week. eh kenapa? hahahaha. sebab pergi sanaa woowoo merana k merana. hahaa tak ada lah. sebab aku ada masalah kesihatan sikit yang tak boleh join aktiviti bagaii semua tuh. so terpaksa buat PENGECUALIAN. ohh heaven gilaa when komanden tu luluskan surat pengecualianku. rasa macam heaven heaven heaven. hihihi. Kebetulan, aku ada interview IPG and interview UITM. so, alang alang balik better pengecualian terus daripada bagi cuti tiga hari. Stupid! so, now aku dah bebas. but still rasa boring when duduk dekat rumah. mulakan aktiviti aku yang dulu before pergi plkn. makan tido online makan tido online. mana takk gemuknyaa ? kann? ayoyoo

k lupakan pasal PLKN yang dah tak berkaitan dengan aku semua tu. So now, haaa haaa aku nak isukan nih. UPU ohh UPU ? awat lambat sangat keluaqq ? awat? hang taktau ka budak budak lepasan SPM dua kosong satu tigggaaa ni dah cuakk menunggu. jangan duk buat loklakk aihh. hahaha. rindunya nak cakap kedah. kbai. emm, elok elok dah bagi tarikh 5hb Mei tarikh keputusan UPU tetibaa pulak buat postphone. pasaipaaa? hishh, ni geram nih. hm so bilanyaa nak keluar? apaaaa? esok lusa? hm apa apa jelah. desas desas duk mengatakan keluar esok, lusa or jumaat nih. k hope sangatlah KPM tunaikan janjimu ituu. hm dah tak sabar dah ni. Hope soooo .

Okay lah. itu jelah kot. hahhaa. have no idea. tuan rumah kurang sihat. dah lima hari demam termasuk harini. now nampak macam dah okay but not sure laa. rasa macam gelisah semacam je. maybe sebab semalam aku pergi klinik kena cucuk bagaii semua tu and semalam banyak kena makan ubat. so now aku perlukan rest lagi and maybe esok dah okay hundred percent. doakan akuu yaa. hikhik em thanks. bai. assalamualaikum evelibaaadi. enjoyy your day. daaaa ^3^


XOXO #Fifahzairi

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

2 comments:

  1. teruskan... seperti mana yang perlu diteruskn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii . terima kasih :) hm takut pulak pasal upu nih . hiks

      Delete