Monday, 3 March 2014

If you know that ..

A S S A L A M U A L A I K U M  W A R O H M A T U L L A H I W A B A R O K A T U H !



Bissmillahirrahmanirrahimm ..
assalamualaikum and heyy ! rasa macam dah sepuluh tahun tak update blog ni . phew . rindu awak *peluk lappy* Guess what ? Haaa, tak payah nak berguess guess . haha , pada malam ini aku nak umm nak nakk umm takde pape lah . *hey fifah ! boleh tak kau buang je takde pape kau tuh ? * ishh ! hm yelaa tetiba je aku ni nak update blog bagai malam malam ni  . entry nya entah apa apa . aku pun tak tahu . err , k what ever .

Okay la . Buat awak , this is for youu . keep calm and read it .


KALAULAH AWAK TAHU

Buat Awak :')


When i'm fall in love , tak semestinya saya nak awak punya segalanya but you is everything in my heart .


Kalaulah awak tahu ....

Bila saya mengalirkan air mata , it's not mean i'm weak , but saya sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai dan menyayangi awak .



Kalaulah awak tahu ....

Kenapa saya suka cakap banyak ? sebab saya tak pernah nak bermaksud untuk membuat awak rimas , tapi saya nak awak kenal saya dengan lebih dekat dan siapa saya yang sebenarnya .



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya cakap awak berubah, that's not mean saya tak boleh terima awak seada apanya awak, but i want you be a best from the best in my eyes, bukan untuk saya tapi untuk masa depan kita.



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya cemburu itu tak bermakna saya tak sayang awak but i love you more more and more :)



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya merajuk, saya bukan seorang yang mengada-ngada . Saya bukannya mahu dipujuk dengan wang atau hadiah sedozen, tetapi cukuplah dengan perhatian yang boleh buat saya rasa dihargai.



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya jarang cakap yang saya sayangkan awak, tak bermaksud saya tak menyintai awak but i want you and yourself know that i love you so much ! 




Kalaulah awak tahu ....


Bila saya cakap saya rindu awak, saya betul-betul rindukan awak sehinggakan saya boleh menangis bila saya terlalu rindukan awak .



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya degil, saya tak bermaksud nak jadi degil tapi saya nak tengok sejauh mana awak mampu untuk bersabar dengan perangai saya. Percayalah awak, hati perempuan itu sangat lembut. Kalau kena dengan caranya , jangan terkejut kalau akhirnya saya menukar fikiran saya dalam masa sesaat. 



Kalaulah awak tahu ....

Bila saya cakap , '' tolong tinggalkan saya ! '' , saya tak bermaksud menyuruh awak pergi selamanya. saya cuma nak kan ketenangan hanya untuk seketika sahaja. Dan InshaAllah bila saya dah kembali tenang, percayalah saya sendiri akan cari awak balik. Sesungguhnya, ketahuilah perempuan ini sukar untuk mengawal perasaan, terlalu emosional :')



Kalaulah awak tahu ....


Bila saya cakap, ''carilah orang yang lebih baik dari saya'' , tak bermaksud saya tak sayangkan awak, tapi saya nak awak dapat yang terbaik dalam hidup awak.



Kalaulah awak tahu ....

Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan. Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya .

Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang boleh menggoncang dunia dan mungkin boleh pula membuat lelaki menjadu lemah kerananya .


Awak ....

Hargailah kehadiran saya dalam hidup awak sebab saya didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi saya juga ada kekuatan untuk menyokong awak dan membuatkan hidup awak lebih sempurna. 



InshaAllah ...



Aminn ...





XOXO # Fifahzairi

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment