Monday, 30 December 2013

Im back im back im back :D

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarokatuh ...

Hello everybody, Fifah here . It's been a long time since I posted something on this blog , and when I say a long time it has been more than 3 months *at least . During the period of time , many things occurred , present and past .

haiyoo .

Actually ,

Yayyyy ! Alhamdulillah sudah tamat tempoh lima tahun aku belajar . Hahaha bajet macam dah lepas U , sedangkan baru sangat je lepas SPM . BTW memang rasa ringan je kepala ni lepas jam 4.00 petang 2 Disember 2013 .

But guys , sejak habis sekolah hidup aku jadi bosan gila . Mula tu ingat nak kerja , tapi kawan kawan aku pulak tak boleh nak kerja . Sorang nak pergi Penag , sorang nak pergi KL , sorang lagi pulak parents dia tak bagi and sooo onn ! Alahaii .... problem sungguh .

So , aku ingat nak ambik lesen kereta dulu . Kerja part time ? lepas dapat lesen kereta nanti ada jugak aku terfikir nak buat semua tu . Lagipun aku tak pergi PLKN . Kiranya , tahun depan aku takde aktiviti sangatla .

Ahhaa ,

Tak sangka aku pun dah habis sekolah . Teringat lagi masa terakhir dekat sekolah . When ketua pengawas ucap Tahniah kerana telah menamatkan SPM , aku rasa sebak sangat sangat . Yang pasti aku rasa berat hati nak tinggalkan alam persekolahan . At the same time , aku sedar yang lepas ni dah tak boleh berpatah balik . aku dah tak boleh nak patah balik , study gila gila untuk SPM kalau dapat keputusan yang teruk . Apa yang aku dah jawab yang tu lah yang akan menentukan hidup aku nanti . Ya Allah , berilah hambamu ini keputusan yang cemerlang . Aminn

Satu dewan bersorak sebab dah habis paper . Time tu rasa bahagia sangat but at the same time rasa sedih jugak . Keluar je dari dewan , ada yang main air , sirap , conteng baju , ambil gambar dan yang paling best budak laki pasang mercun dekat sebelah dewan exam . hehee

Apapun , aku rasa bahagia dapat bersama sama batch 96 di Melorian . Semua sporting , gila gila , friendly , dan batch yang paling terbest sekali dekat SMK Melor .

Bergambar satu batch ketika jamuan hari raya , hari guru , hari maulidur rasul , hari sukan , and macam macam lagi . Batch 96 memang the best !

Aku akan sentiasa ingat semua tu batch 96 Melorian . Thanks for the sweet memories . Hope semua batch 96 dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM2013

                        #  LAST BUT NOT LEAST , I'M PROUD TO BE MELORIAN #



# XOXO # fifahZairi
! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment