Tuesday, 11 June 2013

NAIK ANGIN ! -.-''

A S S A LA M U A L A I K U M !

Listen  ! Listen ! Listen ! Listen !
SPM ada SeratusEmpatPuluhHari Lagi. Omgee omgee omgee ! -.-''

Point * Spm dah dekat dan dan dan aku masih lagi onlinee * krikk krikk 

Baiklah baiklah, harini hari selasa. Selasa k selasa. Hmm, yeahh 'Wowww' aku akan ingat hari tarikh tahun masa 'arghhh' harini kayy. One day when aku dah bangkit semula aku akan ungkit balikk ! kau tengok lah wahai teruna yang berkepala botak tak sedar diri dahlah pendek bajet handsome pulak tuu. Ape? ingat kau bagus sangat ? PUIII geli gelemang aku -_-"
HARI selasa, tarikh 11/6 tahun 2013 pukul 1.25 petang .

Idiot ! idiot ! arghhhh *gigit besi*
Harini first time aku gaduh dengan manusia yang bergelar LELAKI. woow, macam ganas je aku cari gadoh dengan LELAKI. hakhakk. eh? helloo ? dia bukan lelaki tapi dia pondan. Ohh? takk, dia lelaki sejati yang bajet sekali dalam kelas aku. Wooo ! Sumpa, aku benci sangat-sangat. rase macam nak kerat kepala dia pastu kasi basuh dengan air zamzam. 

Honestly lha kan, dulu aku baik gilagila lha dengan mamat ni. seriously tak tipuuuu tapi since dia kawan dengan dua orang bunga yang cuncun tu kan. Dia dah berubah. huwaa diaa dah berubah. mamat ni dah semakin ego, selfish, self obsessed, bajet itu bajet ini. Okay lahhh, itu hak engkau ! dan aku taknak masuk campur urusan kau ! boleh blahh lah weii !

Stop ! stop ! stop ! ni dah masuk bab lain dah ni. bab perang dah ni hahaaa *annoyingg*
PNP akhir kelas aku tadi subject sains daan we all belajar di makmal fizik. okay tempat tuh. takkan kulupaaaaa. Dalam laboratory tu ade enam meja untuk students dan aku duduk di meja yang kedua barisan kedua. lepas itu, mamat nih duduk di meja yang kedua barisan pertama. Dat's mean sebelah meja aku dan sebelah aku? Oh Nooooo ! 

Disaat itu dengan hati yang marah gelisah perasaan benci yang mengalir kedalam tubuh badanku teramat lahhh teramatlahh menyakitkan.. hahaa. hm, okay. *kecek kokseii* 

forget about it ! continue...
Lepas itu, time sesi pnp bermula aku dengan mamat ni okay lagi. And then member member aku semua pandang aku sebab mamat poyo tuh duk sebelah aku. HAHA ! korang ingat ini funny ke? member member aku semua ketawakan aku. 

Mamat tu sengajakan duduk sebelah aku. ingat dia bagos sangat *pooorrahh* okay time tengah nak salin nota yang dekat whiteboard tuh aku and member aku pon bersuara " cikgu ! salin doh lah hok tuhh. salin doh salin doh salin doh. hihihi apelaa cikgu nii* suddenly, come a voice from sorang lelaki yang mulutny AGAK agak agak *thinking*...... okay dah dapat 'Berbau Longkangg* yuckkss ! boy tu cakap camnih dekat aku and member aku * Oloh, cikgu tahu doh nyooo. sloww lahh*

Okay fineeeeeeee ! aku slow aku slow. tapi kan tapi kan even nak cakap orang tu slow or what else cuba try tengok diri kite tu pulak macam mana? perfect sangat ke bangg ? Boooooo i said "kalu mum tuh buleh straight A plus dalei exam buleh lha nok oyak ore slow. Nih blaja pon tahu manoo *muka menyampah*"

After that, semua boy yang duk kat depan meja aku tuh pandang aku *krik krik* suasana pon SLOWW hahaaa. Hape? ingat aku nih always look senyum ke? sometimes ade jugak mood aku tak baik tauuu. okay dah dah. Penadd ! Time dorang pandang aku tu kan aku buad buad muka *mencebikk* hahaaaa.

Sorang lagi boy yang duk kat situ pon cakap camni "alaaaa ipah, relaks lahh. sep aku guraa jahh". Aku pon cakap " wehhh ! aku takdok maso nok gura gura nge sep mum ! err? tok matangg langsungg ! mulut tok tapihhh. Ingat muko supo aku nih  x reti nok bekeng nge oree? Pleaseeeeee lhaa broo !" After thattt ! haaaaaa mamat yang first aku story tadi pon 'MENJAMPOKss' dia cakap cenggini " Sep sep mum koyaa bijokk" pastu dia gelak 'Ha Ha Ha and Ha Ha' tapi geng geng dia tak gelak pon. Wuu, memalukan !

Woo ! bila mamat poyo tuh bersuara semakin naiklah darah aku. Dah sampai kedalam otak dahh. Dengan hati yang tenang aku melepaskan semua yang aku pendam before nih dekat mamat poyo tuh. hahaa, terkejut aku. tak kusangka tak kuduga. Akhirnya face to face jugak gadoh dengan dia. Terbaik punyeeee (y)

Gadoh gadohh ........

LAST SEKALI, mamat poyo tu KALAHH ! yeahhh aku win aku win ! wohhooo. Seee ? Even though, muka baik macam aku nih sometimes boleh jadi macam muka penjahat tauu. *ngaummmm* harimau mengaumm. hak hak hak :D

So, aku blahh masuk kelas ambik bag fail semua BALIK RUMAH moody semacam. hahahaa and now blog menjadi tempat aku mengadu hihihi. 

so itu jelah kot kisah stupid yang aku nak share dekat sini. HA HA HA ! 
Dah penat menekan keyboard, aku undur diri dulu. MAAF! kalau entry ni agak hmmm agak pape jelaahh. Saya memohon beribu ribu kemaafan sebab saya tak boleh nak control diri saya bila ingat balik kisah petang tadi dekat sekolah. Again, I'm Sorry.

Okay lebiu guyssss :*
Gossip X O X O by __ MissBanyakCakap :D

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

2 comments:

  1. lucu la blog akak..bg sy tindakkan akak betol sbb kita jgn bg muka sgt dkt lelaki apa diaorg igt kite prmpuan lemah ke kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee, biase bise je dik. yes betol tu dik hahhaa :*

      Delete