Thursday, 23 May 2013

AKU RINDU KAU KAWAN :*

Hyeee people !

Hai. Hoi. Heyy. * tarik nafas panjang* Ehem ehem, Hai kau orang. Rindunya dekat blog ni. Sebenarnya tak pun. Hahaha hm dah lama tak update blog kan? Tetiba semangat nak update blog berkurang sekarang. Thanks to those yang sentiasa baca blog and klik yang mana patut. Hehe, jasa baik korang sangat aku hargai. Sampai anak cucu aku, aku akan kenang laa.Okay, yang ni over kan?


               A S S A L A M U A L A I K U M       AND      S E L A M A T  M A L A M  ! ;D
Heyy ! esok dah start cuti sekolah ehh? Double woww ! SELAMAT BERHOLIDAY KANAK KANAK ! heeee And harini jugak last exam kann? hew, UNTUNGLAHHH ! -__________-
aku jugak yang ada dua paper lagi exam. Hmm! terasa diri begitu MALAS fuhhhhh!


Kawan dengan mudah datang dan pergi kan ,
sape setuju angkat kening tinggi tinggi macam aku aww ;)

aku ade kawan , korang ade kawan , semua orang ade kawan kan . yang membezakan hanyalah kita ade kawan yang setia atau takk ^_^ 

Tu jee pun. Aku just nak cakap yang aku sangat rindu dekat satu tambah satu *gwiyomi* hahaha. takde la takde la. Dekat dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh orang kawan aku ni. Hahaha. aku rindu Anis, dibah, mektii, aingg, anis nady, Aja, yus, syerah, ika, mira, mimi, nadwa, tehah, patingg, wawa, anis mardy, meklah, zie, ana, isha, yati, pahmi, najif, pokjat, alipp, munyahh, atiq, drome, paihh, eyie pokoknya semualah semua bebudak yang aku first kenal time form one duluh. Hm, rindu kau orang gila gila gila wehhh ! :'/ 

Siyes, dah lame gila gila gila tak contact dengan each other ni. Pasai ape? aku tak tahu. Kau tanya la dorang ni whyy? Laki ke perempuan? dua dua laaa tenene =3 Tak salahkan aku rindu seorang kawan. Dulu dorang selalu dengar masalah aku. Tengok aku menggila, marah-marah, menyanyi, buat lawak and macang macang lagi. But now, tidak lagi :/ RINDU BUDAK-BUDAK BUKHARI. 

Heyhey, aku tahu la aku pindah sekolah. Tapi that's not means yang aku dah lupakan kau orang. Please, aku still ingat dekat kau orang lahh. *nak menangis dahh* And aku pun tahu korang semua dah berpecah kan? sorang dekat melor,sorang dekat kolej vokasional, tiga orang dekat maahad amir, sorang dekat maahad saniah, sorang situ sorang sini. hishh! DAH PINDAH dahhh. Tapi kan perlu ke sampai kau orang abaiikan aku sebagai kawan kauu ? *mencebik* hmm ! 

Wehh, sorry lah bahasakan aku kau kat dalam blog ni. Peacee :) hah ! weyhh, kau orang ingat tak dulu sorang budak ni main ice bland dekat depan kedai abam zaim * keda pokku pokku* bhahaa, TIPU lah kalau kau orang dah lupe kan? Time tu kan, budak tu nangis terok. Kau orang tolong pastu bila bila ingat balik macam lawak gila kott. hahaha, habis kotor baju budak tu dengan ice bland perisa coffee kalau tak silap aku. Ingat takk? Pastu yang lepas exam bahasa arab budak tu main kejar kejar dengan izzati sebab curi kunci motor izzati sampai penat. haha.

Memang sakan la kita gelak kan? Kita belajar sama, menyanyi sama, rehat sama, pegi toilet pon sama-sama. semuanya SEKALI lah kann? Pastu, kite selalu text text kan. Hee, aku happy kott. Kita selalu sharing makanan kan? whoaaa, sumpah gila wehh aku rindu kau orang. Wahhhhh * nak nangis nak nangis* T_T

Hm, sampai ke malam esok pun aku tak habis kalau duk story pasal dulu dulu kan. Tapi kalau boleh aku nak story semua. Winkwink^^. so, korang korangg ! spm kasi gempakk kay. Kalau rindu aku, jemput datang rumah aku lahh minum minum air teyy cicoh sekut tawa koo. hehee.

OKAY ! aku rindu kau orang gila gila. aku rindu Rainbow gals * Anis, dibah, Mektii, Aingg, Anis Nady, Mek lah, ika, mira*

                                            I     L O V E    Y O U    S A H A B A T !   muahhhhhh :*

: Goss!pGurlz :: ~x0x0~

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment