Sunday, 3 March 2013

Disebalik tabir Girls+Sawah padi+photoshoot day :)

Assalamualaikum...

Korang ada kawan sejati atau kita panggil SAHABAT ? Mesti ada kan. Cuma susah nak cari je. Hm,macam aku, mungkin aku dah jumpa SAHABAT. Sebelum ni aku ramai kawan cuma SAHABAT   memang tak ada. Tapi sekarang sejak dah naik sekolah menengah. Mereka lah SAHABAT aku :')

Jumaat lepas pukul 11 pagi sehingga pukul 12.30 tengahari aku bercadang dengan member aku khaliesa,hasnida,mazilah and elisa photoshoot at sawah padi. So, selesai je kitaorang kawad kaki dekat sekolah. kitaorang rembat kunci motor start and then Vroom vroomm ' SAWAH PADI TIME '. huhahuha Actually, dah lama kitaorang berpakat nak photoshoot disana tapi tiada masa yang sesuai nak photoshoot because semua busy dengan aktiviti di sekolah. Dan aku pulak setiap hujung minggu ada tuisyen petang. Aduhaii ^_^~

So, pada jumaat 1 hari bulan 3 tahun 2013 aku and gals photoshoot at sawah padi aummm 
Sorry, gambar kitaorang ni taklah secantik macam gambar korang and member korang ^_^

























































Ini merupakan kenangan yang takkan aku lupakan sampai bila-bila. Even cuaca hujan, pacat pon asyik nak gigit jehh kitaorang tetap BERSEMANGAT. Mungkin sebab kawan or SAHABAT ! :'D

Apa-apa pun aku harap hubungan kita akan kekal sampai bila-bila. Korang kawan terbaik yang aku pernah ada. Sebab tu aku rasa lagu SAHABAT nyanyian najwa latif sangat terkesan dalam hati aku melambangkan korang semua.

Harap korang enjoy tengok gambar-gambar DISEBALIK TABIR ni. Thank you Veru much ! :*

:: Goss!pGurlz::~xoxo~

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment