Sunday, 25 November 2012

Nama dia Sekian sekian sekian .

Assalamualaikum Malaysia

Aduhh! macam semua orang je baca entry ni kan. hahaha. Good Morning peeps. Mimpi indah ke semalam?

Aku ? entah ! mimpi pon tak . hehehe

Hahaha . Entry kali nih memang best. ha ape ? zizan ? eh , entry bukan pasal zizan lha. *zizan tu my crush k* Dengar la nih, nak cite nih. Aku nak shared dekat korang pasal sorang boy nih. Dia nih klako kott. Bhaha.Aku memang tak puas hati dengan dia. Dia selalu buatt lawak. Lawak dia pulak Klako. Memang gempak.

Tapikan boy nih dia macam tahu tahu je semalam aku tengah bersedih. Bersedih sangat sangat. Tiba-tiba dia call aku. Aku terkejut tahap chinpanzee *apa kene mengena pulak terkejut dengan chinpanzee ?* Semua berkerut cepat kalau tak aku geletek. hahaha . *Macam bangang je statement nih*

Oke oke sambung , dia call aku and then aku jawab " hey , mae yes ado gapo ? " boy tuh jawab " takdok gapo, sajo call male-male . puah nih " kihkihkih *afifah zairi ketawa lha* . By the way , aku dah lame kenal boy tuh, tahun lepas lagi. Ecece, *betol ke mae?* kitorang kawan jee. Fifah taktahu lha macam mana boleh kenal dengan boy tuh * facebook facebook * ^_^ . terimakasih pakcik zunkerbergg *bapak hang eja pon salah . sukahati arh* Aku senang je bila berbual dengan dia. Dia selalu buat lawak. Thanks mae :D

Dalam perbualan kami, aku tak berhenti ketawa weii . Serius, ketawa sampai tak ingat dunia and tak berhenti tau. *You nih mae, tarik telinga kang* hahaha. Semalam ketika aku dalam kesedihan, tiba-tiba muncul boy nih and dia telah kembalikan semangat aku yang dulu. Dia buat aku ketawa terbahak-bahak.
Dia call and ajak berbual. Well, rancak jugak lha kitorang berbual.kitorang berkongsi cerita. dia cerita pasal dia. Aku cerita pasal aku. Hahaha , memang tak boleh nak lupa pasal semalam.

Excited gila aku nak cerita pasal boy nih. Haaa , lupa nak bagitahu. boy nih lha yang tolong aku time exam sejarah kertas tiga harituh. Dia  hantar soalan spot dekat aku. Muehehe *untunglhaa*. Susah nak dapat friend macam dia tau! Dia memang kawan yang terbaik didunia lha.*angkattanganatasbahu* hahaha , takde lha tapi memang betol pon. Dia memang baik gilagila lhaa.

Lepastu, dia pulak pandai main gitar. YA ALLAH ! semalam dia main gitar. hahaha. *sweetkan* don't be jealous okay. Macam-mcam lagu dia main, be mine, anak kampung and dah lupaaa. Pastu, apa lagi ehh.
um um um, haaa dia pandai main apatuh serunaii ? YES, seghunaii *hey, kak lisa surihani neh* hehehe.
Pastu dia pandai main Saxobeat. ohhh , ehh . saxobeat tu lagu . grrr . Telephone lhaa . Arghh! apa pulak telephone . Saxophone lhaa . Yes, saxophone . hihihi . Mae Nashihin memang TERBAIKK ! ;)

Apa-apa pon TERIMA KASIH sangat-sangat Mae Nashihin kerana menghilangkan kesedihan yang ada dalam diri Afifah Zairi nih. Memang taktahu nak cakap apa dahh. Mae banyak tolong fifah. thanks for everything yea sengett ~ hehehe


Boy tuh ada kat dalam gambar nih tau. Agak-agak lah kan yang mana satu ?
LU PIKIR LA SENDIRI * Nabil cakap*
Untuk Mae Nashihin : hey man , Sorry tau curi gambar you nih . Sajesaje nak buat entry pasal you.
JANGAN MARAH , Chill k . Were bestfriend right :D

oke, sampai sini saja . Wassalamualaikumwarohmatullahiwabarokatuh :)

:: Goss!pgurlz:: ~xoxo~

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

2 comments: