Thursday, 15 November 2012

KLCC pilihan keluarga .

Hello peeps :)

Salam sejahtera saudala saudali cikeboom cikeboom . Okay bertemankan lagu Fading flower , My first June and Lovely sambil makan cadbury yang mungkin akan menambahkan lagi beratku sudah cukup untuk membekalkan tenaga serta mood untuk HAPDETTTTT BELOGGG *sila joget dengan ikhlas sebentar*. Aku tak tahu pun nak cakap pasal apa, so secara random je la, ikot aje apa yang dikeluarkan oleh kepala hontakk geliga nih. HUYAK HUYAK HUYAK *my trademark*

Haaaa!! *keluar satu lampu atas kepala*. Saya tahu nak kongsi apa dengan korang . Pagi tadi dalam pukul 10 pagi kott sampai pukul 4 petang saya sekeluarga nak keluar jenjalan . serius ! saya memang taktahu diorang nak pegi mana . tiba-tiba jee suruh bersiap . oke , dah siap ! when saya turun bawah , ma saya pon cakap . kita pegi KLCC k . klcc ? oh my godd ! *muka terkejut* saya taknak pegi klcc , saya nak pegi Times Square . grrr . nak tak nak pegi jee . *terpaksa pegi weii*

' Tujuan pegi klcc nak beli ape ? ' soalan yang ditanya oleh aku at my mom . pastu my mom cakap ' nak pegi beli barang wedding kaklong ' . So , kenapa aku mesti pegi ? werkkk , serius aku MALAS . *kemalasanku terserlah* HAHA . My mom cakap ' No excuse ! semua kena pegi . kita pegi servey barang wedding kaklong while cari kain kain untuk buat baju kurung nanti wedding kaklong nanti ' . ohh okay -.-'


Serius ! macam orang gila tunggu nak naik lrt neh . * tumbok lrt kuat kuat* . Bila dah masuk 'haha' sempat pulak bergambar . pastu toleh kiri toleh kanan *toleh jap * semua orang tengok . --' ape ? tak pernah tengok orang bergambar ke ? tahu lhaa LAWA . haha . okay , muka mintak penampa XD .
kat atas ni mama saya tau *ohh mama* hahaha . 




Apa tuh ? itu lah  KLCC . atas tu petrosains . nak pegi nak pegi . tapi my mom tak kasi sebab masa year 6 dulu aku dah pergi dengan lawatan sekolah . okay, fine ! *hampa sekejap*


Yes ! aku lah SETAN ! tak tiputipu . hehehe . itu I-SETAN lha sayang . *hah ! keluar dah sayang* nampak gedik disitu . okay , okay . Aku masuk sekejap je kat dalam neh pastu aku blah sebab aku tak tahan dengan keadaan disitu . aku biarkan my sister and my mom yang servey barang dorang kat dalam tu . aku and adik aku duk luar tunggu dorang . kat dalam setan tu * wow ! cantik bahasa* Muehehe . okay , kat dalam I-setan tu ada perfume jee . sekali lagi perfume jee . bau pulak macam-macam . mana tak peningnya aku . 
rela duk kat luarr . hehehe :D






picture kat atas bermaksud aku tengah boring menunggu orang-orang yang kat dalam I-Setan tu . serius ! boring gila . penat and sooooo on . Lama gila dorang beli perfume . sware ! aku tak suka menunggu tapi aku suka orang tunggu aku . Muehhehe :)




Bila tahap kebosanan menguasai dalam diri kami bertiga . inilah kerja kami *Evil Laugh*


Hehe , ni abah kite tauu ! . oke dia handsome . Muehhehe . Saya sayang abah :*





Twinkah ? eh tak tak . dia kakak saya laa . jenguk jenguk lha Tirah Zairi punye belog k *tekan nama tuh*
memang tak sengaja kitaorang pakai tudung merah , tak berpakat pon . 


Okay , ini lah adik aku yang kesengalannya menonjol dikhalayak ramai . maka aku pun turut sekali lah menunjukkan muka duckface ku *sakai* oke , memang tak lawa pon . saje-saje nak menunjukan muka sebenar aku . Bhahaha XD


Estee Lauder punye wall sama dengan tudung aku . I LOVE RED . muachh muachh :*


SAYA Fifa Iffah Zairi . hehe . Saya suka ada ramai kawan . so , untuk mengeratkan lagi silaturrahim kita silalah Add saya dekat facebook k . * tekan nama tuh * *tekan lagi ? * ^_^

Hoyeh hoyeh . Dikesempatan ini aku nak ambik peluang yang lumayan ini untuk berTERIMA KASIH sebab sudi follow and komen belog belog aku . DAN jugak meminta maaf kalau entry bagai nak rak atau entry perli memerli :) *Feelinghatisuci* . Satu lagi , kalau kalau kamu suma TERmenyampah dengan belog aku , aku sebagai wakil blog yang sangat pemalu ini memohon maaf * nangis bagai* .

BYE! :*

:: Goss!pGurlz :: ~x0x0 ~

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment