Thursday, 8 December 2011

.:: Aku Boring Tahap KritikaL ::.

Assalamualaikum....
Annye0ngHasey0!!!

hell0 peeps! ewah-ewah.....holiday katne?? hepi semacam je fifah nengok! agagaga....
sekarang tepat pukul 3.40 pagi....baru bangun dari tidur....tengok laptop tak de orang online...so,ini lah kesempatan fifah untuk membebel di dalam belog kesayangku pada waktu pagi yang amat mendinginkan.....dingin ke?? ce tanye kak ziana zain...hehehe!

awak??
yelaa....
awak lahh..........!
Nak membebel ni.....
Ya Allah......tuhan sahaja yang tahu...betapa boring nye fifah duk kat umah......
nak wak reunion tak jadi...nak jumpe kawan tak jadi...nak pegi holiday tak jadi...
WTH?? 0pss! kasarnye,,,,Mianhae....
SEMUA TAK JADI...bakpo ehh!
aish! dah lah kite boring duk kat umah..parents asyik keje...
yang selalu nye kene tatap muke adik....pulak tuhh kene jage.....HUARGHHH!!!
Nasib laa..bile dah jadi 'KAKAK' an??!
takpe.....it's okey! fifah terima aje!
TAPI kesian kan kat kite....=)
nak tau tak ape keje kite bile kite duk kat umah??

NAK - NAK.......

yang pertama :
ehem ehem ehem.........
bangun pagi
solat subuh
buat breakfast untuk adik (kadang-kadang larr)
basuh kain
jemur kain
lipat kain
menyapu sampah
n last
TUNGGU PARENTS BALIK AJAK PEGI HOLIDAY!!!!!!!!!!
tak sengaja nak bad m0od kat sini...
walaupun SEDIH MARAH BENGANG BOSAN CUAK OR WHAT......
Kite tetap kelihatan...............................................................................................




(bunyi dram ckit)..................=)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...........
CERIA

kepada pakcik-pakcik,makcik-makcik,akak-akak,abang-abang,adik-adik.....
yang tengah boring tuh......selalu ceria ehh cam BUDAK KAT ATAS NI....
Luv u readerss...0pps! GATAL pulak pagi-pagi ni yerr...
MAAF sekali lagii..
n GUDBYE.....
:: G0ss!p Gurlz :: ~x0x0~

! ♥ Terima kasih daun keladi ♥!

0 persons berX0XO:

Post a Comment